.
متن مرتبط با «حالا» در سایت . نوشته شده است
حالا دیگر از آن زمانu200cها خیلی گذشته است.
روزی که این وبلاگ را ساختم، دوم یا سوم دبیرستان بودم.
حالا
خودم دبیر بچههای دبیرستانی شدهام....
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
به خودم که آمدم...
نه این نه آن، هم این هم آن
این روزهای پرهیجان و کم تحرک
این بود زندگی؟
گذشتهu200cی پیش رو
حالا دیگر از آن زمانu200cها خیلی گذشته است.
برف بازی(!)
اردیبهشتی ترین تیراژه
فراسو!