فراسو!

خرید بک لینک

من عاشق اینم ک از پنجره ی کلاس های طبقه دو و سه دانشگاه!همین طوری ی ی ی ی ی به دانشجووها نگاه کنم!که اون پایین دارند راه میروند،حرف می زنند!می خندند!سیگار می کشند!و مقنعه شان را درست می کنند!

و یا تیک(!)می زنند!و یا از نفر سوم خوششان نمی آید!و یا دید(!)می زنند!


واقعا از بالا دیدن حس خووبی دارد!


خوش بحال خدا!


چقدر بخندد!






....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 15:08

صفحه بندی